پلی الومینیوم کلراید

تولید کننده و فروشنده پلی الومینیوم کلراید

پلی الومینیوم کلراید

تولید کننده و فروشنده پلی الومینیوم کلراید

  • ۰
  • ۰

ض صثضصثضص


لاکتوز

واردکننده اصلی لاکتوز مش 200 غذایی

لاکتوزغذایی- قیمت فروش لاکتوز مش 200

نامهای دیگر: قند شیر، 4-O-β-D-galactopyranosyl-D-glucose
فرمول شیمیایی: C12H22O11
گرید: خوراکی، دارویی
بسته بندی 25 کیلوگرمی

لاکتوز یا همان قند شیر، یک دی ساکارید است که در طبیعت منحصرا در شیر یافت می‌شود. نام لاکتوز از لاکت(lacte) که درلاتین به معنای شیر است وپسوند اوز (ose)که برای نامگذاری قندها بکار برده میشود ریشه میگیرد. این قند از پیوند گلیکوزیدی بین یک گالاکتوز و یک گلوکز بوجود می آید. اتصال این دو منو ساکارید(گالاکتوز و گلوکز)از نوع گلیکوزیدی و بشکل بتا دی گالاکتوپیرانوزیل(۱ به ۴)بتا دی گلوکو پیرانوز می باشد. چون لاکتوز دارای یک کربن آنومری آزاد در زیرواحد گلوکز است، بنابراین در گروه دی ساکاریدهای احیا کننده طبقه‌بندی می‌شود. این قند به دو فرم ایزومری آلفا و بتا وجود دارد. فرم آلفا و بتا خواص بسیار متفاوتی از یکدیگر دارند، از جمله: فرم آلفا دارای چرخش ویژه 89,4+ و نقطه ذوب 202درجه سانتی‌گراد و فرم بتا دارای چرخش ویژه 35+ و نقطه ذوب 252 درجه سانتی‌گراد می‌باشد. هر دو اینها از نظر علمی جالب و در خور توجه می‌باشند.

کاربردهای لاکتوز

- نسبت به فروکتوز و گالاکتوز از شیرینی کمتری برخوردار بوده و از این رو میتواند به عنوان جایگزین مناسب برای تولید محصولات رژیمی بدون قند استقاده شود.
- در صنعت مواد غذایی از این ماده به عنوان یک پرکننده در تولید محصولات خود استفاده میکنند و از لاکتوز به عنوان یک افزودنی غذایی برای ایجاد و بهبود عطر و طعم و نیز جلوگیری از تغییر رنگ محصول استفاده می شود.

- از این محصول در تولید شیر خشک و غدای کودک به صورت قابل ملاحظه ای استفاده میشود به طوری که بیش از 50 درصد از شیرخشک را لاکتوز تشکیل می دهد.
- شرکت هایی که در زمینه صنعت لبنیات و صنعت شکلات سازی فعالیت دارند می توانند از طریق جایگزین کردن ماده لاکتوز با بخشی از شیر خشک اسکیم مصرفی، علاوه بر کاهش قیمت تمام شده محصول باعت بهبود کیفیت ، طعم ، مزه و رنگ شوند زیرا این محصول میتواند جایگرین مناسبی جهت بخشی از شیر خشک مصرفی در تولید مواد غذایی باشد.

- در صنعت داروسازی نیز از این محصول به عنوان پوشش و پرکننده در تولید انواع قرص ها مانند داروهای ضد اسید، قرص های ضد بارداری و قرص های مکیدنی گلو و هر نوع قرص دیگر استفاده می شود.

 

فارسی


فروش پروپیونات سدیم نگهدارنده

بهترین نگهدارنده نان و صنایع غذایی

مشخصات محصول: پروپیونات سدیم Sodium propanoate
نامهای دیگر: Sodium propionate Napropion
فرمول شیمیایی: C۳H۵NaO۲
شکل ظاهری: بلورهای شفاف
کشور سازنده: چین
برند: FOODCHEM
     پروپیونات سدیم نوعی نگهدارنده است که از آن به عنوان یک مهار کننده رشد باکتری است. این ماده  به طور گسترده ای در نان و سایر محصولات نانوایی برای جلوگیری از کپک زدن استفاده میشود

کاربردهای پروپیونات کلسیم:
 در فرآورده‌های نانوائی ، نان و خمیر پیتزا برای جلوگیری از رشد کَپک‌ها به میزان ۰/۱ تا ۰/۴ درصد استفاده می‌شود، در نتیجه باعث افزایش عمرمحصولات میشود. همچنین در پنیرهائی که به صورت سرد بسته‌بندی می‌شوند و پُرکننده‌های مخصوص کلوچه‌های میوه‌ای به مقدار مجاز (۰/۲ تا ۰/۳ درصد) مصرف می‌شود.

فارسی
Tags: 

قیمت فروش نیتریت سدیم خوراکی

 نیتریت سدیم صنایع غذایی

شرکت بازرگانی تیناکم محصول نیتریت سدیم را از کشور چین و آلمان با برند BASF وارد می نماید. شما مشتریان گرامی میتوانید این محصول را در بسته بندی های 25 کیلو گرمی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به دلیل واردات مستقیم از ماخریداری نمایید. جهت کسب اطلاعات در مورد این محصول و خرید نیتزیت سدیم با تلفنهای شرکت  تماس حاصل فرمائید.
کاربرد در صنایع غذایی:

- پیشگیری از رشد کلوستریدیوم بوتولینیوم ( عامل بوتولیسم؛ مسمومیت غذایی حاد)
- بهبود و حفظ طعم و رنگ ماهی و گوشت (به اکسید نیتریک تبدیل و با میوگلوبولین ترکیب میشود)

تیریت سدیم  به عنوان مواد نگهدارنده، به طور معمول در گوشتهای فرآوری شده استفاده می شود. درکالباس ، هات داگ، پپرونی و…. بسیاری از گوشتهای فرآوری شده نیز مواد افزودنی دارند تا  رنگ خاص را حفظ کنند. این مواد شیمیایی  همچنین رشد باکتری های مضر خاص و یا قالب و یا سموم دیگر مانند بوتولیسم و کلستریدیوم و بوتولینوم را مهار می کند. همچنین این مواد با ترکیب شدن با میوگلولولین و هموگلولولین گوشت باعث ایجاد رنگ مطلوب صورتی در گوشت شده که به آن حالتی جذاب و تازه می بخشد به علاوه، این موارد شروع فساد را در گوشت به تاخیر انداخته و باعث حفظ عطر و طعم ادویه های آن می شوند.

فارسی
Tags: 

فروش نمک سدیم لاکتات

کاربردهای نمک لاکتات سدیم

شرکت بازرگانی تیناکم محصول لاکتات سدیم را از کشور چین با برند FOODCHEM وارد می نماید. شما مشتریان گرامی میتوانید این محصول را در بسته بندی های 25 کیلو گرمی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به دلیل واردات مستقیم از ماخریداری نمایید.

فارسی
Tags: 

قیمت فروش کاراگینان فیلیپین Carrageenan

کاروگینان فول، کاروگینان کاپا ، کاروگینان, caroginan, Carrageenan, carrageenins

مشخصات محصول کاراگینان:
نامهای دیگر: , کاروگینان فول، کاروگینان کاپا ، کاروگینان, caroginan, Carrageenan, carrageenins
کشور سازنده: فیلیپین
بسته بندی: 25 کیلوگرمی
انواع مختلفی از کاراگینان موجود است که بر حسب کاربرد به دسته های مختلفی تقسیم میشود از جمله میتوان به کاراگینان کاپا – کاراگینان آیونا – کاراگینان لامبدا اشاره نمود. نوع لامبدا در آب سرد محلول است ولی ژ ل تشکیل نمی‌دهد .کاپا و آیوتا کاراگینان با پروتئین‌های شیر واکنش نموده و همراه با سایر صمغها از تراوش آب یا سرم شیر به بیرون جلوگیری می‌کنند . نوع کاپا و آیوتا درآب داغ (حرارت بالاتر از ۷۱ درجه سانتی گراد )حل می‌شوند و به ترتیب در حضور کاتیونهای پتاسیم و کلسیم ژلهای قابل برگشت تشکیل می‌دهند . ژلهای حاصل از نوع کاپا شکننده بوده و حالت تراوش بیشتری از خود نشان می‌دهد . درحالیکه ژلهای آیوتا الاستیسیته و کشش بیشتری داشته و حالت تراوش وسینرسیس از خود نشان نمی‌دهند . مقدار ۱% تا ۳% درصد آن باعث تثبیت پروتئین‌های شیر می‌شود و در غلظت ۵/۰ تا ۱ درصد ژل تشکیل می‌دهد . در فراورده‌های لبنی ، دسرهای ژله‌ای و ژله‌های کم کالری مصرف می‌شود . درسیستمهایی که محیط آنرا آب تشکیل می‌دهد ۲/۰ تا ۱ درصد و درسیستمهای شیر ۰۱/۰ تا ۲۵/۰ درصد کاراگینان توصیه می‌گردد.

 

فارسی
Tags: 

قیمت فروش کلسیم کلرید(کلرور کلسیم)

فروش عمده کلسیم کلراید چینی

شرکت بازرگانی تیناکم محصول کلسیم کلراید را از کشور چین با برند دالیان وارد می نماید. شما مشتریان گرامی میتوانید این محصول را در بسته بندی های 25 کیلو گرمی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به دلیل واردات مستقیم از ماخریداری نمایید. جهت کسب اطلاعات در مورد این محصول و خرید کلرید کلسیم چهت تنظیم اسیدیته و تامین یون کلسیم در صنایع لبنی با تلفنهای شرکت  تماس حاصل فرمائید.

نامهای دیگر محصول: کلراید کلسیم ، کلسیم کلرید، کلسیم دی کلراید ،calcium chloride ، calcium dichloride ، E509 .
فرمول شیمیایی: CaCl2
گرید: خوراکی
خلوص: 99.9%
برند: دالیان چین
رنگ: سفید

کلرید کلسیم CaCl2، نمک کلسیم و کلر است که به عنوان یک افزودنی مجاز مواد غذایی در اتحادیه اروپا برای استفاده چهت تنظیم اسیدیته و تامین یون کلسیم در صنایع لبنی مورد استفاده قرار میگیرد. کلرید کلسیم طعم و مزه شور را به غذا بدون افزایش محتوای سدیم میدهد.
شکل: کلسیم کلراید به صورت دانه دانه ، کلوخه یا پرک یافت می شود.
 

فارسی
Tags: 

بنزوات سدیم

واردکننده بنزوات سدیم خوراکی

درباره سدیم بنزوات:
نامهای دیگر:بنزوات سدیم، Sodium benzoate
شکل: پودری و کریستال
فرمول شیمیایی: NaC7H5O2
رنگ: سفید
بنزوات سدیم چیست؟
بنزوات سدیم نمک مشتق شده از اسید بنزوئیک است و به عنوان یک ماده نگهدارنده در مواد غذایی و لوازم آرایشی استفاده می شود و به همین شکل محلول در آب است. بنزوات سدیم از خنثی سازی اسید بنزوئیک توسط هیدروکسید سدیم تولید شده است. سدیم بنزوات در علوم صنایع غذایی با نام اختصاری E211 می باشد.
مکانیسم نگهدارندگی غذا
این مکانیسم با جذب اسید بنزوئیک توسط سلول آغاز میشود. اگر PH داخل سلولی  به 5 یا پایین تر افت کند، فرآیند تخمیر گلوکز فسفوفروکتوکیناس به شدت کاهش می یابد،  و مانع از رشد و بقا از میکروارگانیسم ها که باعث فساد مواد غذایی هستند میشود.

فارسی
Tags: 

قیمت فروش کافئین Caffeine


شرکت بازرگانی تیناکم محصول کافئین را از کشور چین وارد می نماید. شما مشتریان گرامی میتوانید این محصول را در بسته بندی های 20 کیلو گرمی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به دلیل واردات مستقیم از ماخریداری نمایید. جهت کسب اطلاعات در مورد این محصول و خرید کافئین با تلفنهای شرکت  تماس حاصل فرمائید.

فارسی

پکتین PECTIN

واردکننده پکتین PECTIN

توضیحات: پکتین PECTIN
برند: سیلوا ایتالیا
شکل: پودر سفید
پکتین نوعی هیتروساکارید است که از دیواره های ژلاتینی گیاهی موجود در میوه‌جات و سبزیجات به دست می‌آید. میوه هایی همچون سیب، آلو و پرتقال، حاوی مقدار بیشتری پکتین می باشند؛ در حالی که میوه های نرم از جمله گیلاس و توت فرنگی مقدار کمتری پکتین دارند. استفاده از پکتین در کنسروها باعث ایجاد ویسکوزیته مناسب در بافت کنسرو می‌شود. مقدار پکتین اضافه شده به کنسروها اهمیت دارد، پکتین خیلی زیاد موجب لاستیکی شدن کنسرو می‌شود و پکتین خیلی کم موجب روان‌ماندن آنها (کنسرو) می‌شود. زمانی که پکتین با مقادیر کافی شکر، ماده‌ای اسیدی مانند آبلیمو و آب حرارت می‌بیند موجب تشکیل نوعی ژله می‌شود که باعث لعابدار و ژله‌ای شدن مربا و مارمالاد می‌شود. میوه‌های مختلف حاوی مقادیر متفاوتی پکتین هستند. سیب، انواع انگور و آلوها محتوی مقدار کافی پکتین برای ژله‌ای شدن مرباها هستند در حالی که توت فرنگی، شاه توت، آلبالو و گیلاس حاوی مقدار بسیار کمی پکتین هستند. بنابراین برای تهیه مارمالاد از این نوع میوه‌ها باید آنها را با میوه‌های حاوی پکتین بیشتر ترکیب کرد.

فارسی

قیمت فروش اسید آسکوربیک Vitamin C

اسید آسکوربیک  Vitamin C  ویتامین ث، ویتامین سی

شرکت بازرگانی تیناکم محصول ویتامین سی را از کشور چین با برند فودکم و کشورهای آلمان، فرانسه و لهستان وارد می نماید. شما مشتریان گرامی میتوانید این محصول را در کارتن های 25 کیلو گرمی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به دلیل واردات مستقیم از ماخریداری نمایید. جهت کسب اطلاعات در مورد این محصول و خرید ویتامین ث با تلفنهای شرکت  تماس حاصل فرمائید.

اسید آسکوربیک Vitamin C
نام های دیگر: ویتامین ث، ویتامین سی
گرید:  USP, food grade
خلوص: 99%min
بسته بندی: کارتن های 25 کیلوگرمی
گواهی: ISO,GMP,HALAL ,KOSHER,FDA
اسید اسکوربیک در ترکیب آلی طبیعی با خواص آنتی اکسیدانی است.حل شونده در آب می‌باشند. اسید اسکوربیک یا ویتامین c سی یکی از موادی است که بدن باید از طریق مواد غذایی که می خورد جذب کند. این ماده به عنوان یک مکمل است که برای درمان و جلوگیری از اسکوربوت استفاده می شود. اسید آسکوربیک از نظر شیمیایی از مشتقات قندها است و بیوسنتز آن از گلوکز و گالاکتوز و یا مشتقات آنها انجام می‌شود.
در صنایع گوشت افزودن ویتامین سی باعث کاهش میزان مصرف نیتریت و حفظ رنگ و تسریع در روند رسیدن به رنگ مناسب مورد نظر در فرآورده گوشتی می شود و از تولید نیتروزآمین ها جلوگیری میکند.

فارسی
Tags: 
  • ۹۵/۱۲/۱۲
  • محمد امینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی