پلی الومینیوم کلراید

تولید کننده و فروشنده پلی الومینیوم کلراید

پلی الومینیوم کلراید

تولید کننده و فروشنده پلی الومینیوم کلراید

  • ۰
  • ۰
آب اکسیژنه ای که در داروخانه ها به اسم آب اکسیژنه رقیق می باشد محلولی از آب اکسیژنه و آب است که 3% آن آب اکسیژنه است. همانند آب بیرنگ و بی بو است و مزه تلخی دارد و کمی اسیدی است. همچنین اکسیدکننده ای قوی است.
کاربرد در پزشکی : آب اکسیژنه در گذشته به دلیل خاصیت ضدعفونی کننده آن در پانسمان زخم های عفونی استفاده می شد ولی امروزه به دلیل آسیبی که به بافتهای مجاور وارد می کند دیگر در پانسمان استفاده نمی شود و فقط گاهی برای ضدعفونی کردن لوازم بکار می رود.
آب اکسیژنه به مرور تجزیه و تبدیل به آب و اکسیژن می شود. این عمل در محیط بازی سریع تر و در محیط اسیدی کندتر از محیط خنثی صورت می گیرد.اگر برروی محلول آب قدری از اجسام پایدارکننده مانند اسید فسفریک ، اوره و نظیر آنها بیفزایند، عمل تخریب بسیار کند می گردد. آب اکسیژنه اثر بوبری و میکروب کشی دارد. همچنین آب اکسیژنه رنگها را تخریب می کند.
آب اکسیژنه خالص یک مایع ناروانی است که کمی آبی رنگ می باشد. آب اکسیژنه ای که در داروخانه ها به اسم آب اکسیژنه رقیق می باشد محلولی از آب اکسیژنه و آب است که 3% آن آب اکسیژنه است. همانند آب بیرنگ و بی بو است و مزه تلخی دارد و کمی اسیدی است. همچنین اکسیدکننده ای قوی است
اتیل هگزانول (Ethylhexanol or 2-EH) یا ایزو اکتان، ترکیبی آلی است که برای تولید بسیاری از مواد شیمیایی بکار می رود. اتیل هگزانول مایعی شفاف و بی رنگ است که در آب تقریبا حل نمی شود اما در اکثر حلال های آلی بخوبی حل می شود. 2-اتیل هگزانول را می توان به سهولت به استرها که کاربرد فراوانی دارند تبدیل نمود.
  • ۹۵/۱۰/۰۱
  • محمد امینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی